Практика з основ природознавства та краєзнавства


Шановні студенти групи 33-ПО!
    Запрошу Вас на екскурсію до Національного ботанічного саду  ім. Н.Н.Гришка в місті Києві!

Завдання 1. Переглянути відеозапис екскурсії ботанічним садом.


https://www.youtube.com/watch?v=gYKS3ZBpGp4&t=11s



Завдання 2. У зошиті з польової практики виконати опис екскурсії (у формі зв’язного тексту)  за планом.

Орієнтовний план опису екскурсії:
1.   Місце проведення екскурсії.
2.  Пора року.
3.  Температура, вологість.
4.  Кількість видів рослин оранжереї.
5. Занотуйте видові назви пальм, які будуть зустрічатись протягом екскурсії. У чому проявляються особливості життєдіяльності пальми каріота?
6. Опишіть особливості життєвих форм фікусів, що зустрінуться під час екскурсії.
7.   Де знаходиться найбільший бан’ян у світі?
8.  Проаналізуйте особливості життєвих форм азалій, камелій, орхідей.
9. Наведіть приклади видів-космополітів оранжереї. Які особливості їх запилення?
10.   Дайте визначення ботанічному терміну «епіфіти». Наведіть приклад.
11. Охарактеризуйте рослини арідних областей. Визначте особливості їх географії.
12. Охарактеризуйте особливості рослини арідних областей у зв’язку з існуванням в екстремальних умовах.

2. Користуючись планом еколого-морфологічного опису трав’янистих рослин (за посиланням), створіть віртуальний гербарій весняних трав'янистих рослин Донецької області у вигляді презентації (за зразком). 



https://drive.google.com/open?id=1uVjfARKeGY8WBpDs-J6PuYntwE9Sk9hY

https://drive.google.com/open?id=1RtUyX8IyFKj8l4I7YqN9XYAWH5ni0Nzj

3.Додаю також  програму "Практика з основ природознавства та краєзнавства"та зміст, мету і завдання практики. 










Орієнтовний зразок 
звіту з практики з основ природознавства та краєзнавства


Титульна сторінка



Міністерство освіти і науки України

КЗ «Покровський педагогічний коледж»








Звіт
з практики з основ природознавства та краєзнавства
                     здобувачки вищої світи групи 33 – ПО
ПІБ




                                                           Керівник практики: Уємова Н.Ю.




Покровськ-2019 р.





         Практика з основ природознавства і краєзнавства тривала 36 годин.
Польова практика з основ природознавства сприяє удосконаленню професійної підготовки вчителя початкових  класів і має на меті розширити , поглибити і поповнити свої знання, отримані в процесі вивчення теоретичного матеріалу. Також сприяє духовному , естетичному вихованню. Залучає  студентів приєднуватись  до  корисної праці.
         Під час польової практики я удосконалила вміння проводити екскурсії з молодшими школярами.
        Також ми дізналися про деякі процеси, що проходять в певну пору року і змогли подивитися на них на власні очі. Це дало нам змогу підтвердити  на практиці  теоретичні знання і відомості про взаємозв’язки і процеси в живій природі.
         У процесі практики вивчили характеристику вегетативних (лист, пагін, корінь) й генеративних (квітка, шишка, брунька) органів рослин. Вивчили типи квіток. Навчились робити характеристику плодів за типом оплодіння (сухі, соковиті) . Визначати значення  насіння для рослин і людей. Характеристику вегетативних і генеративних органів рослин проводили під час занять в природі (пари).  Окрім того,  були вивчені типи суцвіть, замальовано їх схематична  будова. Визначали типи суцвіть  рослин нашої місцевості.
         Визначали типи взаємозв’язків рослин і тварин в фітоценозах (вертикальні та горизонтальні), вивчали харчові зв’язки в угрупуванні. Одне з занять  було присвячено біологічному моделюванню, під час якого уло вироблено моделі з пластиліну вегетативних і генеративних органів. Робили морфологічний опис рослин за малюнком.
          З метою пізнання погоди і клімату, більш раціонально їх використано  в господарській діяльності людей, вивчали погоду.
1.     Види атмосферних опадів;
2.     Сила і напрями вітру;
3.     Тиск і темп повітря;
4.     Утворення роси і туману
14.10. відбулась  екскурсія до нашого приміського парку. У процесі екскурсії було розглянуто різні види дерев і рослин. Нам вдалось прослідкувати за підготовкою природи до зими. Також нам вдалось зібрати насіння квіток та плоди дерев.
Одним із завдань практики було вивчення кімнатних рослин, що використовуються для озеленення приміщень. Ці рослини, окрім, естетичного значення виконують важливу функцію  в аудиторіях:
·        очищають повітря;
·        знижують температуру повітря;
·        знищують мікробіологічних шкідників.
У навчальних аудиторіях висаджують гібіскус, фікус, хлорофітум, бегонію, герань.
Основні роботи під час польової практики були:
·        спостереження
·        екскурсії
·        обробка матеріалу.

Практика  основ природознавства є одним з найважливіших видів  навчальної діяльності студента. Екскурсії в природу не можуть бути замінені іншими формами навчання.


                       Шановні студенти групи 33-ПО!

  У звіті повинні міститися фото-матеріали з екскурсій.
   Звіти та екскурсії надіслати на мою ел. пошту до 03.06.2020р. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога